Η ιδέα για τη σύνθεση του έργου πήγασε από το ίδιο το θέμα του Συμποσίου, που είχε στόχο του να τιμήσει τους Πελεκάνους της Κόνιτσας ένα έργο που θα εντασσόταν στον τύπο των κατασκευών και των παραδοσιακών λιθοξόων αποτελώντας ταυτόγχρονα ένα γλυπτό δημιούργημα που θα χρησιμοποιούσε υλικό από τη γη της Ηπείρου.
Πάνω στον προυπάρχοντα τοίχο δημιουργήθηκε μία σύνθεση από ακατέργαστες πέτρες, που βρίσκει κανείς άφθονες στον ποταμό Αώο, η οποία παριστάνει μία ανθρώπινη μορφή ημιανακεκλιμένη. Στη συνέχεια το γλυπτό ενσωματώθηκε σε μία καμάρα, η οποία αφενός μεν με το υλικό κατασκευής της και αφετέρου με το σχήμα της, που θυμίζει γεφύρι, παραπέμπει στο έργο των Πελεκάνων της Κόνιτσας.
Νίκος Κυρίτσης
|
|